*New system Must Join*
_Chota sa criteria complete kr kh apna Account ko monetize krain
*یہ ایپلیکیشن بالکل فیس بک کی طرح ہے اور اپ کا اکاؤنٹ monetize ہو جائے گا اس کے بعد اپ جو بھی فوٹو جو بھی ویڈیو جو بھی ریل اپلوڈ کریں گے اس پہ اپ کی ارننگ ہوگی تین چار دن سے یہ پروجیکٹ سٹارٹ ہوا ہے اور بہت یہ Easy project ہے ابھی سے اس کو جوائن کرنے کیونکہ بعد میں اس کا Criteria مشکل نہ ہو جائے*
To der kis bat ki abhi se join karle 😉
Application link 🖇️ 👇🏻👇🏻
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.friend.line2&referrer=username%3Dirfan.87985